Дистанційне навчання

Любі школярики! У понеділок 04.02.2019 принести зошити (додаткові з української мови , математики) з опрацьованими завданнями, щоденник читача, зошит з розвитку зв"язного мовлення.) 
 08.00 ДПА з укаїнської мови (мати зошит з ДПА)
 П"ятниця 01.02.2019
Дякую всім працьовитим школярикам, які вчасно виконують всі завдання. Залучайтеся всі до дистанційного навчання!
А працювали ми так: відповіді на запитання до тесту з літературного читання В. Чухліб"Дикі каченята" дали такі учні - Васильцова Д., Осипенко О., Лук"янов Є., Слободянюк Д., Довбиш К., Гаджиханов Т., Кузьменко В., Дмитрієва Д., Цівюк Д., Фещенко А., Красняк А., Чайка А., Євтушенко С., Литвяк А., Марченко К., Ткаченко Н., Чудеса Я. Молодці!!! Так тримати! Приєднуйтесь до нас всі, вже завешується дистанційне навчання!
З тестом О. Донченко " Лісничиха" успішно впоралися такі учні: Слободянюк Д., Довбиш К., Дмитрієва Д., Лук"янов Є.,  Литвяк А., Ткаченко Н., Фещенко А.,Красняк А., Цівюк Д. Прочитайте оповідання та поспішайте дати  правильні відповіді на запитання!
З тестом "Числівник" успішно впорались такі учні:
 Васильцова Д., Осипенко О., Слободянюк Д., Довбиш К., Гаджиханов Т., Кузьменко В., Дмитрієва Д., Цівюк Д., Фещенко А., Красняк А., Євтушенко С., Литвяк А., Марченко К., Ткаченко, Зорева І., Лук"янов Є.
Тест "Займенник"опрацювали:  Слободянюк Д., Довбиш К., Кузьменко В., Дмитрієва Д., Васильцова Д., Лук"янов Є.Осипенко, О. Красняк А., Литвяк А., Марченко К., Ткаченко Н., Цівюк Д., Красняк А., Зорева І. Повторіть правило та перевірте свої знання всі школярики!
Тест "Південна Америка"  успішно опрацювали такі учні:  Васильцова Д., Осипенко О., Слободянюк Д., Довбиш К., Лук"янов Є., Цівюк Д., Литвяк А., Марченко К., Ткаченко, Зорева І.
Тест "Рослинний світ Південної Америки" вже опрацювали: Слободянюк Д.,Васильцова Д.,Цівюк Д.,Лук"янов Є., Зорева І., Осипенко О., Красняк А.,Ткаченко Н.,Євтушенко С.,Колотуша О.
З тестом "Усні обчислення" впоралися: Васильцова, Слободянюк Д., Гаджиханов Т., Дмитрієва Д., Цівюк Д., Фещенко А., Красняк А., Литвяк А., Марченко К., Ткаченко Н., Гаджиханов А., Чудеса Я., Зорева І., Колотуша О.
Залучайтеся до дистанційного навчання всі школярики, які не побачили свого прізвища в текстах та дороблюйте неопрацьований матеріал!

Українська мова
Дописати твір - міркування "Чому я люблю свою батьківщину" у зошиті з розвитку зв"язного мовлення.
Написати диктант у додатковому зошиті

Сад 
Нещодавно наш клас вирішив посадити сад. Яких ми яблунь насадимо, яких груш, абрикос, слив, вишень! Навколо саду вирішили посадити захисну смугу з акацій, кленів, беріз.
Вже місяць ми воюємо з пустирем, звільнили від бур’янів і терну величезну площину.
У жовтні привезли до школи саджанці яблунь і груш. Я, Тимко, Стьопа і Якимчук руками розправляли корінці, присипали їх пухкою землею, заступом біля кожного деревця робили лунки. Спочатку у відриті ями ми забивали довбнею в дно кілок. Потім ми прив’язали до кілка посаджене деревце вгорі і внизу, щоб не розхитував вітер.
Яка була радісна, хороша робота.( За О. Довженком)

Списування

Прогулянка

Сьогодні у нас лижна прогулянка. Бадьорим кроком з
лижами на плечах ідемо за село. З нами вчитель Петро
Васильович.
Яскраве сонячне проміння освітлює околицю. Дерева
стоять у пухнастому білому вбранні. Як хороше на сві-
жому повітрі!
Ми підходимо до крутого берега Дніпра. З веселим
гуком спускаємося вниз. Ідемо в ліс на лижах п'ять кіло-
метрів. Відпочиваємо і повертаємось до школи. 

Природознавство




Підручник с. 80 - 85, прочитати, переказати, відповідати на питання
Дайте відповіді на питання тесту . Виготовити ЛЕПБУК "Південна Америка"


Завдання на понеділок 28.01.2019
1. Укр мова 
Любі школярики! Перегляньте навчальний фільм про числівник та згадайте пройдений матеріал.





Підручник с. 116,впр 227, впр. 229- письмово у додатковому зошиті;
с. 117, впр. 228 творча вправа. Скласти розповідь про ластівку за фотоілюстраціями та запитаннями (на окремому листку з малюнком) - за бажанням.
Математика


с. 16 - 17, №1 - 11- в додатковий зошит


Читання

с.91 - 93 - прочитати, переказати, дати відповіді на питання

Дякую своїм відповідальним та старанним школярикам, які вчасно виконали завдання! Це Ткаченко Назар, Васильцова Дар"я, Осипенко Олександр, Евтушенко Світлана,Слободянюк Дарія, Довбиш Кирило, Гаджиханов Тимур. Приєднуйтесь мершій до нас!



Вівторок 29.01.2019


Математика 
Перегляньте навчальне відео та опрацюйте завдання: с.18 - 19, № 1 - 6 - обчислити в додатковий зошит, с.19 повторити правило
Українська мова


с. 118, впр. 230 - 234 - виконати в додатковий зошит, повторити правило на с.119






Середа 30.01.2019

Математика с. 20 - 21,№1 - 5 - виконати в додатковому зошиті


Читання
с. 94 - 98, прочитати, переказати, дати відповіді на питання
Читаємо додаткову літературу кожного дня та вносимо прочитані сторінки до щоденника читача.



Природознавство



Підручник с.78 - 80 - прочитати, дати відповіді на питання


Українська мова
Перегляньте навчальний фільм та виконайте завдання



с.121 - 123, впр. 235 - 239 - у додатковий зошит, с. 121 - повторити правило



Четвер 31.01.2019
Математика
с.22 - 23, №1 - 8, виконати в додатковий дошит(№8 - за бажанням)
Грайте в цікаву гру! Покращуйте усний рахунок!


Читання
с.94 - 98 - перечитайте уривок "Лісничиха", вивчити напам"ять другий абзац твору (портрет Улянки) та дайте відповіді на запитання тесту.


Українська мова
Написати диктант у додатковому зошиті


Пучок пшеничних колосків

Як тільки почнуться жнива, приносить батько пучок пшеничних
колосків і чіпляє над вікном. У хаті пахне полем. І радісно якось стає. Висить пучок пшеничних колосків літо, висить осінь, весну аж до нового врожаю. А потім – батько приносить свіжі колоски.
Батько любить працювати в полі, і я змалку полюбив землю, пшеницю, степ. Немає нічого кращого, ніж вийти рано-вранці в поле й зустріти схід сонця. Ця врочиста хвилина у пам’яті мені змалечку. І тепер я люблю, як червоніє небо на сході, як випливає з-за гори велика золота куля, як займаються іскорки в краплинах роси.

 (За В.Сухомлинським).
Списування
Жайворонок

На зиму жайворонки летять од нас у вирій. А на початку березня, як тільки почне припікати сонечко, з піснями прилітають жайворонки і зграями вкривають проталини. Там шукають собі їжу – зерна торішніх трав. Трохи згодом починають робити гнізда. Гнізда жайворонки роблять серед поля  з сухої трави, соломинок і тонесеньких корінців. А всередині вистилають їх конячим волоссям. Траплялося інколи знаходити в гнізді четверо яєчок, а то й п’ятеро. Поки самиця висиджує діток, самчик увесь час співає. Спускаючись після співу на землю, жайворонок завжди сідає трохи осторонь від гнізда. А потім, уже в траві, біжить до нього. Це щоб шуліка не побачив, де гніздо і не похватав його пташеняток.